مسافر

به کجا چنین شتابان!

مسافر

به کجا چنین شتابان!

وقتی همه مسافریم، حرص و طمع چرا!، دروغ و نیرنگ چرا!، بیایید با درستی دنیایی زیبا بسازیم.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۹۴، ۱۸:۵۰ - ....Tania ....
    لایک....
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

تعهد پذیری

ورود به عرصه های نمایندگی بزرگی و ایثار می خواهد که متأسفانه در این دوره یا اصلا وجود ندارد یا کم رنگ شده است. مصداق این شعر که «به نام دین سر دین را شکستند»، امروز رنگ و بوی خدایی دیگر وجود شعاری پیدا کرده و اغلب برای جلب مخاطب به حربه هایی دست می یازند که اصولا شأنی بر آن قائل نیستیم، مثل راه اندازی کارناوال های انسانی و خودرویی و شعارهای بی محتوا، که مایه تأسف می باشد.

ملتی که سالها طعم تظلم بی فرهنگی را بر خود دیده است و برای فرار از این بی هویتی روی به انقلاب آورده، تا شأن اسلامی را بر جامعه حاکم نمایند، انگار پس از سالها جانبازی و شهادت طلبی تمام آن اهداف و شعارها به فراموشی سپرده شده و اینک برای بدست آوردن پستی که به فرموده شهید بهشتی: «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت»، جایگاهی برای خودنمایی و پرکردن کیسه های شخصی و فامیلی شده است.

واقعأ چه اتفاقی افتاده، کشوری که در جهان قدمتی به اندازه تاریخ انسانی دارد و در همه اعصار و آموزه های بزرگان، دروغ و تزویرکردن جزء منفورترین رفتارهای انسانی بوده، متأسفانه امروز به راحتی در تریبون ها و محافل به وفور از آن استفاده می شود و شخص متکلم جزء نیکان محسوب می شود.

 وای بر ما که چنین بی محابا به دروغ و ریا روی می آوریم و فراموش کردیم که «عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنیم»

  • ۹۴/۱۲/۰۵
  • ع ع شمس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی